welcome

Η αλήθεια είναι φως και το φως είναι αλήθεια...

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Έλεγε κάποτε ο...CARL JUNG, ανάρτηση από Νότα Κυμοθόη 2011


Έλεγε κάποτε ο ...CARL JUNG
ανάρτηση από Νότα Κυμοθόη 2011


"Η ζωή μου, όπως τη ζούσα,
μου θύμιζε συχνά ένα διήγημα,
που δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος.
Είχα το συναίσθημα 
πως ήμουνα ένα κομμάτι της ιστορίας,
μια παράγραφος που της έλειπε η προηγούμενη
και η επόμενη φράση.
Μου ήταν εύκολο να φανταστώ
πως είχα ζήσει σε προηγούμενους αιώνες
και πως είχα αντιμετωπίσει ερωτήματα,
που δεν ήμουν ακόμα σε θέση ν' απαντήσω,
πως θα έπρεπε να γεννηθώ ξανά
γιατί δεν είχα εκπληρώσει το έργο μου...
αυτό που μου είχε ανατεθεί.
Όταν πεθάνω οι πράξεις μου
θα μ' ακολουθούν
έτσι φαντάζομαι πως θα συμβεί
δηλαδή θα πάρω μαζί μου ό,τι έχω πράξει.
Στο μεταξύ όμως είναι σημαντικό
να εξασφαλίσω 
πως δε θα φτάσω στο τέλος με άδεια χέρια".
{Αναμνήσεις, Όνειρα, Σκέψεις}


"...Τη φωνή ψάχνω τ' ανθρώπου
που μέσα στην ερημιά του
θά 'χει το χρώμα της ζεστό
όπως παλάμη σ' άλλη παλάμη..."
{Ιύζουσα νήσος,ποίηση Νότα Κυμοθόη}


Απανθίσματα...


Με αγάπη και φως
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Νότα Κυμοθόη

© Nότα Κυμοθόη 

Δεν υπάρχουν σχόλια: